Fredagkväll

2009-02-20 @ 18:42:40

Hej på er,

nu är lägenheten städad och pajskalet står på kylning i ugnen. Fyllningen är färdig skuren i kylen och likaså salladen. Gud vad duktig jag är! Nu återstår bara dukningen och att göra mig själv i ordning.

Idag har varit en relativt produktiv dag. Jag har varit på stan med F och L, handlat mat, städat, varit i skolan, vart på gymmet.. Helt enkelt hunnit med en hel del! Det känns skönt. Imorgon skall jag och E ta det lugnt och åka en sväng till B-vik för att storhandla lite torrvaror (får passa på när man har tillgång till bil) innan jag börjar jobba 16. Sen jobbar jag fram till 20 och sen är det partaj hos killarna uppe på K-parken. Det blir nog superkul!

Lovar att ta massor med bilder ikväll. Nu måste jag duka. Herrskapat förväntas nämligen dyka upp som sisådär 20 min. E kommer dock inte förrän vid 20-tiden. Ha en underbar fredagkväll! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback