Fredagmorgon

2009-02-20 @ 09:36:24

Hej på er,

här kommer ett sånt där stressat inlägg igen, bussen går om 10 min.

Humör: Lycklig
Gjort: Ätit frukost, tränat på gymmet
Planer: Skola, stan med F, bjuda killarna på mat och konsert ikväll.
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Inget
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att träningen var UNDERBAR!
Sämsta: Att jag inte pluggat ordentligt ännnn!!
Väder: Grått just nu.
Dagens favoritsak: GYMMET!
Vill ha: Mer tid på dygnet!
Motto: Den late förtar sig hellre än går 2 ggr.
Dagens outfit: Gubb-outfit. Bild kommer senare under dagen.

Jag var uppe tidigt idag och stack till gymmet efter en tallrik yoghurt. Det var en hel del folk där för att vara måndagmorgon men helt okej. Jag körde lite "gamla" maskiner och sen hittade jag en ny favorit, en "multi-maskin" jag aldrig testat förut. Ska se om jag kan hitta en bild på en senare idag. Sen körde jag lite rygg och rodd mot slutet. Nu har jag duschat, kastat i mig havregrynsgröt och P-shake. Bussen går nu om 7 min och det är dags och ta på sig ytterkläderna.

Jag hör av mig i eftermiddag igen med lite bilder till er! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback