Gäsp..

2009-02-06 @ 17:05:59

Oj, vart tog dagarna vägen? Jag har jobbat.. 8 timmar tisdag, 3 timmar onsdag, 8 timmar torsdag & 8 timmar idag. Idag blev det öppning, alltså i restaurangen klockan 06.15. Upp super tidigt helt enkelt och därav gäspen. Nu har jag jobbat klart, tagit en dusch, ätit lite mellanmål och ska snart ta tag i disken. 19.00 blir det tvätt också. En produktiv dag helt enkelt. Mor med familj kommer upp vid 20-tiden. Då ska vi äta tacos och mysa lite. Sen blir det bowling vid 22 med arbetskamraterna, det ska bli jätte kul! Här kommer dagens outfit och lista:



Humör: Trött
Gjort: Jobbat
Planer: Städa, handla och bowla
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Mix
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att det är fredag
Sämsta:  Att jag har ont i axeln
Väder: Grått och kallt
Dagens favoritsak: Mobilen
Vill ha: Nytt smink!!
Motto: Power!!
Dagens outfit: Tröja VM, topp Ellos och jeans VM

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback