God Morgon fredag!

2009-02-13 @ 08:12:56

God morgon på er,

idag var det inte lätt att gå upp men ska jag jobba så ska man. Börjar om exakt en timma. Har redan ätit frukost så jag ska bara borsta tänderna och ta på mig jobbkläderna innan jag går vilket tar cirka 20 minuter. Sen blir det till att jobba, jobba, jobba fram till klockan 18 ikväll. Lite jobbigt att jobba både lunch-ruschen och första delen av middags-ruschen men jag slipper iallafall alla barnfamiljer men hundra HM i helgen. På vägen hem ikväll ska jag också dra med mig min cykel som stått utanför jobbet sedan mina nycklar försvunnit men eftersom jag nu hittat dem igen är det bara att gräva ur den ur snödrivan.

Usch, idag är det fredagen den 13:e? Kommer vi ha otur idag? Inte osis på jobbet va? Det kan gå riktigt illa för mig bland knivar och fristöser i så fall.. Återkommer med uppdatering om eventuell osis när jag kommer hem från jobbet.

Sen kommer E vid 19-tiden ikväll. Det ska bli riktigt underbart. Har ju inte träffat honom på över två veckor nu. Det blir riktigt mycket mys ikväll, sen sova eftersom vi båda antagligen är trötta och större delen av Alla-hjärtans-dag ska vi spendera i sängen eftersom vi inte kunnat sova ut ihop sedan strax efter nyår sist. Vad ska du göra på Alla-hjärtans-dag?







Dagens lista:

Humör: Trött
Gjort: Ätit frukost.
Planer: Jobba och träffa E.
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Tv4
Läser: Det jag skriver
Dricker: inget
Äter: Inget
Bästa: Att E kommer idag!
Sämsta: Att pengarna redan är slut den här månaden.
Väder: Grått
Dagens favoritsak: Bloggen
Vill ha: Mer pengar!!
Motto: Som man bäddar får man ligga.
Dagens outfit: Arbetskläder

Vi hörs ikväll hörni! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback