God Natt!

2009-02-12 @ 02:33:01

Hej på er,

nu har jag kommit hem från jobbet. Jobbet som skulle varit mellan 15-22, som blev förlängt till 00, som blev förlängt till stäning (01.30), som vi blev försenade med p g a rusch sista timmen så klockan 02 gick jag och Madde ut från restaurangen. Att jobba med henne är verkligen jätte roligt! Hon lär mig nya grejer, är framåt, hittar saker att göra, är super kul att prata med om allt och ingenting. Fast de mest av personalen på Nobel är faktiskt så.

De jag "jobbat" mest med är (alltså fått hjälp/utbildning/haft kontakt med):
Sara - super snäll och bjuder på många roliga skratt
Sandra - också super snäll
Håkan - han bara gör mig glad, jag tror alla på Nobel känner så om honom
Peter - Han är verkligen en stjärna och hjälper mig med alla problem jag lyckas framkalla i restaurangen
Schub - Plåster med Lady & Lufsen säger väl allt? :)

Det är väl mest bara skift-ledare men det är de jag springer till när jag behöver hjälp. Sen har vi massa annan underbar personal typ: Linda, Niclas, Therese, Emelie, Christine, Anna, Patrik, Jakob, Johan och många, många fler!

Stort tack till Anna, min underbara chef, och Madde för chansen att få jobba med er. Jag kommer ihåg intrevjun vi hade Madde! Usch vilka svåra frågor! Men det verkade ju som att det blev bra ändå. Jag hoppade jämfota i två timmar efter att Anna ringt tillbaka TVÅ veckor senare. (De värsta veckorna i mitt liv, den första av spänning, den andra av besvikelse..)

Tack i alla fall för en underbar dag. Jag kommer tillbaka på fredag och får förhoppningsvis BOP:a lite då med :) Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback