Lördaglunch

2009-02-28 @ 13:59:45

Hej på er,

tyvärr blev kameran kvar hemma men med tanke på att sladden till den för tillfället är borta så hade väl inte det spelat någon roll, dock kommer en mobilbild på dagens fynd! :) Just nu står E i köket och lagar thailax från Arla.se (hur god som helst!!). Under tiden tänkte jag slänga in ett blogginlägg till er och sen börja plugga för det blir väl eftermiddagens "mission". Tanken var ju att jag skulle ha pluggat hela veckan men det har liksom inte blivit så (som vanligt). Eftesom E har varit hemma har det ju varit mycket mer lockande att ligga i sängen och att titta på film och mysa än att sitta på andra sidan av lägenheten (typ 2 meter bort) med världens jobbigaste bok. Men idag måste jag alltså ta tag i mig själv. Det har ju börjat bra! Jag va på gymmet vid 10-tiden och sen kom jag hem, duschade och drog med E ut i solen på en lång promenad som slutade i mataffären och en sväng förbi bokrean. Nu lagar han mat och jag sitter i soffan med datorn i knät. Eftermiddagen blir plugg för mig alltså, och han skall åka iväg och spela dataspel med sina kompisar.

Ikväll ska jag hem till syster och äta tacos och se på melodifestivalen. Det ser jag fram emot jätte mycket. Först vara duktig och sen belöningen :)

Två böcker från E till mig på bokrean. Lite korsord till tåget och en "hela din kropp"-bok med massa roliga tips för kropp och själ! :) Nu är det snart mat. Vi hörs ikväll! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback