Måndagkväll

2009-02-16 @ 21:58:29

Hej på er,

just nu ligger jag i sängen och tittar på CSI NY. CSI är riktigt bra! Jag tycker bäst om Miami och NY eftersom de var de första CSI-serierna jag följt. Många säger att det vanliga CSI är bäst men av det har jag bara sett ett par avsnitt och aldrig blivit speciellt förtjust, kanske mest för att jag inte förstått mig på karaktärerna. Det är i alla fall tur att CSI NY går ikväll, för i övrigt finns det INGET annat att se på. "Simon & Thomas" duger väl men annars finns det inget att se på på måndagar. Jag har zappat förbi "Familjen Annorlunda" och "Made" på MTV men det blir aldrig mer än det, en massa zappande.

Nä, jag börjar bli riktigt trött och är helt slut i armarna. Jag och Therese skulle ju gått och boxats men efter att T segat sig lite fanns det inga inträdesbiljetter till boxen, så vi bestämde oss för att gå på Pump:en istället, vilket var skit kul. Jag har ju inte varit där på en och en halv vecka eller nått sånt, så det var riktigt trögt idag, men skoj. Jag och T ska köra box på onsdag istället, det ser jag fram emot! :) Imorgon blir det PT-kvart och antingen spinning eller gym, beror lite på hur armarna känns imorgon. Jag har funderat lite på vad jag ska fråga min PT om, T gav ju en del svar idag efter att ha pratat med sin PT. Jag kom ju på att jag är väldigt svag i bålen när jag körde Boot Camp förra veckan och jag kanske ska fråga honom om övningar för bålen i gymmet, jag har inte riktigt bestämt mig än.

Morgondagen skall startas med en tur till solariet, vilket jag ser fram emot sååå mycket. Det är nästan så att jag vill somna med en gång så jag kan vakna och gå dit. :) Både min rygg och mitt ansikte behöver lite UV-ljus. Ser sen jag verkligen fram emot ansiktsbehandlingen nästa vecka, och sminkkursen veckan efter det. Det är skönt att ha lite roliga grejer att se fram emot. Det borde alla ha. Man kanske borde göra en såndär veckoplanering med lite mål och planer för veckan. Eller mitt mål den här veckan kanske ska vara att inte planera så mycket utan mer ta det lugnt och ta hand om mig själv.



Nu ska jag nana, sov gott allihopa. Ciao!

Kommentarer

Postat av: Therese

jag ber än en gång om ursäkt för mitt klanteri :P men pumpen var ju grym iaf, och nu får vi se fram emot onsdagen istället!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback