Måndagkväll

2009-02-23 @ 19:47:14

Hej på er,

hoppas allt är bra. Själv har varken jag eller E gått utanför dörren idag. Vi satsar på att bli friska redan innan vi blivit riktigt sjuka, vilket är en riktigt bra taktik som min far lärt mig men som jag inte använt mig av förrän det senaste. Den går ut på att vila precis när du börjar känna dig hängig eller ha lite ont i halsen på morgonen. På så sätt blir du ofta av med förkylningen redan innan den brutit ut. Nu står E i köket igen och vi unnar oss en riktig mums-middag. Oxfilébitar med béarnaisesås och pommes, mumsigt va? Det blir en riktigt mysmiddag framför TV:n, en bra avslutning på en mysdag. Vi har tittat på "Wild Child" och "Bedtime Stories", två riktigt bra filmer faktiskt! Rekommenderas stark till skrattsugna personer! :) Nu ska jag gå bort till min sötnos och se hur det går med maten. Duka och lite sånt. Hoppas morgondagen blir mer intressant så jag har mer att berätta för er. Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback