Måndagkväll

2009-02-02 @ 18:26:35

Hej på er,

jag åkte inte hem igårkväll. Det tog ett litet tag innan tacosen blev klar (jag var super hungrig och käka typ upp alla tacochips innan maten blev klar, typiskt mig..) och sen käka vi lite efterrätt och försökte lösa korsord. Det gick sådär men glassen var god!! Synd att den är så dyr bara... Efter ett tag började vi kolla på Bolt, den nya animerade filmen från Disney, den va skit bra! Jag har ju rätt så barnslig smak när det gäller film så den tyckte jag verkligen om. Sista bussen hem gick typ i mitten av filmen och jag ville gärna se klart, samtidigt som jag ändå skulle upp dit till skolan imorgon (det är gött smidigt ändå att bo så nära skolan!) så jag sov över. Somnade väl inte förrän 01.30 eller nått men kände mig ändå rätt utvilad när jag gick upp och duschade imorse. Sen bar det av till skolan. 3 timmar NaEk. Ingen höjdare. Köpte boken på Campusbokhandeln idag iaf. Den är ju lite sliten men den nya är så dyr och pengar är inget som en student har i överflöd. Sen träffade jag Filip en sväng och käkade super god lunch, tack för maten (igen)! Efter det var det dags att ta bussen hem och göra sig iordning för träning, och jisses vilken träning det blev. Bestämde mig för att öka vikterna idag. (Har käkat chips flera dagar i rad och ska ta tag i mitt nya liv nu, synd att det låter så varje vecka bara :S)

Ben: 17 kg
Rygg: 15 kg
Bröst: 12 kg
Triceps & Axlar: 4 kg (inte min favorit målgrupp)
Biceps: 7 kg
Mage: 2,5 kg (viktfritt större delen)

Så nu har jag kommit hem, tagit en shake och lagat mat. Makaroner och köttfärssås. Ingen höjdare men det duger. Imorgon blir det grönsakssoppa med till jobbet och hamburgare på andra rasten. Gillar inte riktigt att jobba 12-21 eftersom man måste äta två större mål då. Men, men.. Det var väl det som hänt sen sist. Inte så mycket helt enkelt. Nu ska jag äta upp. Hoppa in i duschen och kanske läsa lite i boken och skriva rent lite anteckningar innan Casanova börjar 21.00 på 9:an! :)

Kommer nog en lite uppdatering imorgon innnan jobbet. Tills dess, ha de bra! Ciao!





Idag har det blivit C-vitamin, kromtabletter mot sötsug och shake.



Har börjat lyssna på Takida lite grann och de är faktiskt riktigt bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback