Måndagmorgon

2009-02-16 @ 08:04:51

Humör: Trött
Gjort: Ätit frukost
Planer: Åka till skolan och träna.
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Inget
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att E kommer på fredag igen och att jag ska försöka få tid att sola idag! :)
Sämsta: Att jag inte varit så duktig och pluggat.
Väder: Sol
Dagens favoritsak: Vet inte..
Vill ha: Mer tid med E.
Motto: Som man bäddar får man ligga.
Dagens outfit: Har inte kommit på än, men jag har en känsla att det blir riktigt snyggt!



Idag blir det nog kålrotssoppa iallafall till lunch/middag. Jag skulle ha tvättat lite nu på morgonen men det var så svårt att komma upp ur den varma, mjuka sängen att det inte blir mycket med det. Däremot ska jag göra ett par äggmackor till, och göra mig iordning. Dagens outfit kommer förhoppningsvis upp innan skolan, annars kommer nästa uppdatering efter skolan. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback