Måndagmorgon

2009-02-09 @ 08:23:02

Humör: Motiverad
Gjort: Vaknat, blandat vitamin-drink
Planer: Ärenden på stan, bland annat betala min sminkkurs på MUS. Sen blir det skola och träning.
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Svt1
Läser: Det jag skriver
Dricker: Vitamindrink. Selleri, kiwi, vatten och c-vitamintablett.
Äter: Inget
Bästa: Att jag kommer få massa gjort idag.
Sämsta: Att jag snart måste fylla på busskortet igen och har snart inga pengar kvar.
Väder: Fint!
Dagens favoritsak: Kortet
Vill ha: Mer pengar!!
Motto: ? Vet inte. "Full fart framåt" kanske?!
Dagens outfit: Vet inte än.

Nu ska jag planera upp morgonens aktiviteter. Återkommer vid lunch! :)

Kommentarer

Postat av: Mrsblue

hej ja kan hjälpa dig med tradedoubler när du kommer hem nästa gång om du vill?!?



kram syster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback