Mmm, träning!

2009-02-12 @ 19:42:02

Det var underbart att träna, men shit vad hårt Anki körde med oss på Boot Camp:en. Det var helt sjukt. Upphopp med hantlar och heelt kitet men jag var så nöjd när jag gick ut därifrån. Insåg dock under passet att jag är väldigt svag i bål och triceps. Kanske något att ta upp med PT:n på tisdag?

WOOOHO! Jag insåg just att mina två favoritprogram, SATC och Du är vad du äter, sänds i rad på 3:an och börjar nu. Jippi!

 

Det blir till att rusa in i duschen under pausen och prata med E efter klockan 21. Usch, jag och mina tv-program. Jag kanske kommer med några nya tankar senare annars kommer kanske ett kort, kort inlägg innan jobbet imorgon. Ta hand om er, Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback