Mys och hårdträning

2009-02-16 @ 17:05:13

Nu har jag slappat hela eftermiddagen. Jag har städat lite i garderoben, ätit mat och mellanmål, tittat igenom reklamen och till och med laddat ner filerna med anteckningar från våran föreläsare till datorn, duktig va? :) Nu börjar träningen närma sig och blandat första jordgubbs-shaken har jag gjort. Att boxas ska bli kul. Egentligen känner jag inte alls för att träna, men det har varit ett igenom gående tema de senaste veckorna. Det är bara en sådan period. Ibland är det bara lätt och kul att träna, ibland är det jobbigare, men man måste ta sig igenom båda om det ska ge några resultat så nu kämpar jag på. Jag blev faktiskt rätt så taggad när jag plockade upp sommarkläderna som jag helst vill vara smal och solbränd redan innan jag hoppar i men allt tar väl sin tid antar jag. Imorgon tänkte jag i alla fall ta svängen förvi solariet, då har jag inget smink på mig, vilket var anledningen till att jag avstod idag. Jag längtar tills jag får mineralsminket fån MUS som faktiskt går att sola med. Här kommer lite bilder från dagen:

Dagens shake! (Insåg just att left-overs från festen skyltar i bakgrunden)...




Se så fin garderoben blev efter att jag gjort iordning den:



Lite kläder fick åka ner redan nu men eftersom det bara är februari blev det en del kvar i garderoben ändå.



Nu ska jag stänga av och se om jag kan göra iordning för träning. Återkommer ikväll efter träning. Ciao!


P.s. Kolla in 2,6 miljonerklubben för din hälsa D.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback