Mys

2009-02-09 @ 19:57:58

Jag sitter i soffan och ser på SATC medan mina varma mackor ligger i ugnen. Armarna är sega efter träningen som var skön, som vanligt. Det är ju alltid så, att man inte alls är sugen på att träna men så fort man dragit sig hela vägen bort till gymmet så är det helt okej. Det måste bli en rutin liksom. Ifrågasätt inte. PT bokad nästa vecka iallafall. Tänkte kanske lägga om träningen lite. Mina mål med träningen är ju att förlora "muffinskanten" (ja, jag vet. Ni tycker att det var ett evigt tjat om den där kanten, men den går mig verkligen på nerverna. Det är det enda jag inte är nöjd med på min kropp och den ska bort.) och bygga muskler. Kanske blir mer gym och mindre pass? Vi får se vad Anders säger på tisdag.



Skolan var tydligen imorgon och inte på onsdag så imorgon blir det plugg, skola och träning.

Nu orkar jag verkligen inte skriva mer. Jag längtar tills E ringer och jag längtar ännu mer tills han honom hit på fredag. Det ska bli underbart. Imorgon blir det lång promenad. Bilder efteråt, lovar. Go natt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback