Mysdag

2009-02-12 @ 15:23:43

Humör: Mys
Gjort: Varit hos Filip en sväng, hittat min nycklar i garderoben(?!)
Planer: Mysa, träna. Orkar inte mer.
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Enya
Läser: Det jag skriver
Dricker: inget
Äter: Inget
Bästa: Att jag har hittat mina nycklar och att E kommer imorgon
Sämsta: Att pengarna redan är slut den här månaden.
Väder: Soligt
Dagens favoritsak: Soffan och bloggen
Vill ha: Mer pengar!!
Motto: Som man bäddar får man ligga.
Dagens outfit: Slöö. Mjukisbyxor, linne och randig tröja. Ser inte bra ut... :P

Hej på er,

vilken underbar torsdag vi har. Solen skiner och jag är super slö. Att vara på jobbet i 11 timmar tär verkligen på kroppen. Imorgon skall jag dit igen men då blir det bara 9 timmar. En vanlig dag på jobbet alltså. Nu sitter jag i soffan och bara slöar, försöker hålla mig vaken. Om 1 h och 15 min ska jag vara på gymmet typ så det är bara att kämpa på mot sömnen. Det enda jag ska försöka göra innan dess är att diska och göra en matlista. Ikväll blir det bara vila, måste somna tidigt.

Filip hjälpte mig nyss med lite blogg design, vad tycker ni? :) Det är inte klart. Ska komma en ny header och så men det får bli en senare projekt. Lite åt gången så att säga. :)

På lördag blir det partaj i lägenheten. Då kommer det folk på middag. Filip, hans syster, Matte och John plus jag och E ska käka, och jag vet nästan precis vad jag ska göra. Kommer bli jätte mysigt, lovar att ta bilder åt er! :)

Nä, nu ska jag ta tag i disken. Köker ser ut som ett bombnedslag och tanken är väl att E inte ska behöva se det, det första han gör. Så nu blir det till att vara duktig! :) Återkommer ikväll efter träning. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback