Ondag fortfarande

2009-02-04 @ 18:49:50

Hej på er,

när man hittar brödet i kylen då börjar man undra? Känns som att något inte stämmer. Har varit en helt skruvad dag än så länge. Jag gick upp tidigt (07.30) men lyckades ändå missa bussen 9.42. Är inte det en bedrift??! Så jag blev sen till biblioteket där jag skulle träffa tjejerna och gå igenom lite inför föreläsningen. Det var svårt men mycket välbehövligt. Tack och bockar för det :) Ni är super duktiga! Sen vart det mat och föreläsning. Köpte lunch nere i skolans restaurang, det blev paneras fisk och potatis. Sen bar det av till jobbet och där var det full fart som vanligt. Några få missnöjda miner, en hel del nöjda, en massa skratt. Allt löste sig i alla fall till slut. Nu ska jag svida om till träningskläder, shak:a en shake och springa bort till SATS för att pumpa lite. Jag känner fortfarande i rygg från sist så där ska jag nog minska vikterna något. Annars är det bara att köra på. Kanske höja på axlar och triceps? Vi får se :)

Imorgon blir det jobb igen 9-18. McD är mitt liv just nu men det är okej. Jag behöver pengarna och tycker om att jobba. Har beställt ett par riktiga skor också nu, så jag slipper se ut som Bambi på hal is, inne i köket. Efter jobbet blir det direkt upp till killarna på mat. Jag skulle ju bjuda dem var det tänkt med Libbe ville plugga efter så de fick blir hos dem, IGEN. Nästa vecka blir det "Halv Åtta Hos Mig"! :) På fredah blir det städ innan familjen kommer upp och hälsar på. Nä, nu blir det till att skynda iväg. Hörs kanske en sväng efter :) Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback