Onsdag

2009-02-25 @ 09:40:57

Humör: Lite rastlös men ändå trött :S
Gjort: Vaknat, ätit frukost, tittat på nyheterna
Planer: Träna, kanske promenad med syster, plugga.
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Inget
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inet
Bästa: Att jag ska på ansiktsbehandling
Sämsta: Att jag inte pluggat ordentligt ännnn!!
Väder: Sådär...
Dagens favoritsak: Gymmet!
Vill ha: Motivation att plugga.
Dagens outfit: Ingen anning än..

Usch vad jag vart dålig på att uppdatera er fast jag bara varit hemma. Kanske pga att E varit hemma med mig och att jag inte alls känner för att dra upp datorn i ansiktet på honom när han vill ha uppmärksamhet. Igår blev det iaf en lugn dag (igen). Jag gick en sväng för att hälsa på syster och systerdotter, som inte vart så impad av att se mig. Jag skyller på att vi träffas för sällan, tyvärr. Jag mumsade i mig 3:e semlan i år nere hos syster (och fick en till på kvällen hemma hos far, plus de tre som just nu står i kylskåpet. Förstår du att jag vill gå till gymmet?) . Sen gick jag hem till E och myste lite, lagade mat och pluggade lite. Vid 18-tiden gick vi till far på fika och pratade lite med honom och K. Så det var en mysdag allt som allt. Inatt har jag sovit super dåligt och känner mig därför inte alls speciellt sugen på att göra något överhuvudtaget idag men om vi kör på en aktiv dag kanske jag somnar i tid ikväll istället. Imorgon blir det ansiktsbehandling i Thn och sen ska jag hem till mor och hälsa på. (Inte fler semlor hoppas jag på?!)

Prinsessan har ju tillslut fått sin prins, det verkar vara den enda nyheten för tillfället. Och att överviktiga har lika stor risk att dö i förtid som rökare. Att Sessan fått sin prins kan egentligen inte intressera mig mindre. Jag har aldrig varit ett Fan av kungafamiljen. De lever sitt still liv, med andra samhällsregler än vi andra, som levande reklampelare. Nej, jag ska inte vara den som är den, men jag är nog inte på den punkt i livet då jag uppskattar deras arbete som mest. Lite full av mig själv och min omgivning kanske?

Nä, nu är det slut funderat. Till gymmet it is, sen ska jag nog ringa syster. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback