Onsdagkväll

2009-02-25 @ 21:26:03

Nu har jag just satt mig ner och synkat resten av veckan med E. Helt hopplöst hur man lovar bort sig till höger och vänster (missförstå mig inte, jag älskar att träffa hela min familj och mina vänner när jag är hemma, det blir bara lite stressigt ibland.) Just nu ser schemat ut såhär:

Torsdag - Vakna, åka med E till Thn och mor när han åker till jobbet (kl 6 på morgonen?!), plugga hos mor, gå på ansiktsbehandling, hem till mor igen. Sova över hos mor.
Fredag - Vakna hos mamma, hämta småsyskon i skolan, passa dem till J kommer hem och sen åka direkt till min far och vara där på kvällen. (Förhoppningsvis gå hem och sova, för trots att jag får sova själv så får jag komma hem för första gången på typ 36 timmar.)
Lördag - PLUGGA och sen gå till syrran och mysa på kvällen! :)
Söndag - Kanske F&S årsmöte. Annars blir det bara mer plugg och hemfärd till Ks.

Jag är kass på att packa, det är egentligen större delen av problemet. Jag tycker det är jobbigt att sova över på ställen för man måste ha med sig så mycket, det är tungt att bära och man inser alltid att man glömt det viktigtaste anting hemma eller hos personen man sovit hos. Sååå irreterande. Tro mig, efter många år efter "varannan helg-varianten" borde man vara proffs på att packa men jag tycker mest att det är krångligt och jobbigt.

Ikväll har jag och E sett på mer film, "27 Dresses". Ingen höjdare om du frågar mig. Det hände för lite, den bled seg liksom. Dessutom stör jag mig som bare den på sånt folk?! Människor som har en massa känslor, som tycker en massa saker, som kanske till och med mår dåligt men när man frågar om det är något, pressar de fram en leende som mer ser ut som en grimas och säger: "Nej då, det är ingenting, jag är bara lite trött".... Gahh?! Sånt tycker jag bara är fegt och falskt. Alla ser ju lång väg att det är något. Antingen får du dölja det bättre eller så får du öppna käften och berätta  vad det är. Missförstå mig inte nu, detta gäller såklart inte barn eller andra som kanske lider av psykiska sjukdomar eller liknanade, utan vuxna folk, som tjejen i filmen, som går runt och bara låtsas som att allt är bra halva filmen. IT MAKES ME CRAZY!! Haja.. Inte mer om det nu. Jag måste försöka packa väskan inför imorgon och sen ska jag borsta tänderna och krypa ner med "Änglar och Demoner".

Go natt, ciao!




Kommentarer

Postat av: Veronica

Postat av: Veronica

Hej Danielle! Jätte fin blogg ;)

Postat av: elin.e

kul att du också bloggar..det verkar vara tusen och tusen saker som händer i ditt liv!

Hejja hejja dej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback