Produktiv dag!

2009-02-09 @ 12:08:05

Nu har jag varit ute på morgonens strapatser. Jag:
- gick till ICA och köpte kuvert och frimärken
- gick till M U S och betalade min sminklektion i förväg
- lämnade tillbaka lånenyckeln till hyresvärden
- ringde Ellos och retunerade bikiniunderdelen
- ringde AnCi och bokade hudvård
- felanmälde och fick mitt handfat lagat

Bra va? En riktigt pruduktiv morgon. Dessutom har jag pratat med Em, mitt hjärta! Och messat min ängel, Fny.
Nu ska jag svara på lite mail och packa skolväskan.  Sen ska jag lägga på lite brev på brevlådan plus plugga och träna ikväll så är hela dagens fullkomlig. Gud va duktig man kan vara ibland!





På väg ut i snön och solen.



Lins- och sellerisoppa. Den var verkligen jätte god. Ett recept från min nya "ät dig smal"-bok!



Presentkort på Make Up Store. Sminklektion + produkter (för priset) för endast 495 kr. Super bra!

Kommentarer

Postat av: Fny

Vad duktig du är!!



Tack för det fina sms:et i morse! Det lyste upp min annars regniga dag.



Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback