Saturday night!

2009-02-28 @ 18:13:48

Hej på er,

melodifestivalen ikväll alltså, vad tror vi om de? Jag såg första deltävlingen och tyckte att både Petra och reglerna mest gick mig på nerverna (man behöver väl inte byta om mellan varje scen??! Eller driva Svt som ett vinstdrivande företag med vinstmaximering som ändå mål??!) men ikväll ska jag hem till syster och titta tillsammans med henne, sambon och den lilla sötnosen där borta. Tacomiddag bjuds det på innan (jag vet, vilken service! när jag får en lägenheten stor nog att rymma alla i ska jag också bjuda på middag!) och sen blir det intensiv-tittande och dömande av kategorierna: låt, utstyrsel och övrigt. Domen kommer upp på bloggen senare ikväll, spännande va? :D

Efteråt blir det till att traska hem och läsa klart "Änglar och Demoner" i väntan på att E ska komma hem från spelkvällen. Jag börjar verkligen tröttna på att alla bara dör i den boken just nu. Okej, hoppet är ute liksom. Vi lägger oss alla på marken och dör nu med en gång, eller vadå? SKA NÅGON ÖVERLEVA?? Vissa kallar sånt här för extremt spännande, jag kallar det för super irreterande! Sen har ju karln (Dan Brown för er som inte kommer ihåg) också skrivit typ 400 sidor om bara ett par timmar så för min del så går det lite långsamt. Visst, det händer väl en del men ändå.. Jag blir mest frustrerad när jag läser, men de som känner mig vet att jag inte är en "quiter", jag avslutar (nästan) allt jag börjat på. Ibland bara av envishet.

Nä, nu ska jag slå igen datorn och börja göra mig iordning för att gå bortåt. Tur att syster bara bor 6 min hemifrån! :) Men vi hörs senare ikväll! Ha en toppen kväll och M i Lnkp - drick nu inte för mycket!! :P Jag ringer kanske imorgon för att se om du hittade hem från korridorsfesten!! ;)

Kommentarer

Postat av: Magnus

danielle, du vet väl att det där med klädbytena var liksom en humorgrej, att med en grov portion sarkasm ta en sådan fundamental klyscha med MF till sin yttersta gräns och på så sätt ta fram det humoristiska i det. :.) Petra Mede är en gudinna!



Ha det bra annars!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback