Snöpromenad

2009-02-19 @ 14:47:30

Hej på er,

nu har vi varit ute på vinterpromenad, jag, mormor och lillasyster. Den blev nog närmare 5 km men det kändes som mycket mer. Det var inte så kallt ute som vi trodde så vi tog på oss alldeles för myckt kläder och blev snabbt väldigt varma. Sen är det ju helt klart mycket tyngre att gå när man ser ut som en mischelingubbe jämfört med att vara ute och springa på sommaren i tights och linne. Vi gick nämligen samma sträcka som jag brukade springa under somrarna när jag fortfarande var hemma. Då sprang jag i u för sig två varv på cirka halva tiden. Idag var vi nog sammanlagt ute i knappt två timmar eller nått liknande. Men det var skönt med lite motion! Att komma ut i friska luften så att säga. Dock saknar jag SATS så fort jag åker hemifrån. Hur ska jag klara hela nästa vecka utan mitt underbara gym? Det blir till att kolla in F&S pass här hemma och se vad de hittar på för roligt! Kanske ska hoppa på Elisabeths pass på måndag? :) Lovar att göra upp ett litet träningsschema för nästa vecka i helgen. Imorgon bitti blir det dock gymmet innan skolan. Ska vara där tidigt tänkte jag och köra ett litet varv. Jag tyckte faktiskt inte om 30 min spinning/30 min core sammansättningen. Det blev mest stressigt. Nej, det blir helt enkelt gymmet imorgonbitti. Skolan börjar 10.15 som vanligt och efter skolan blir det nog en sväng med F på stan kan jag tänka. Vi får se, han skulle ringa idag i alla fall. Imorgon blir det till att bjuda på mat också innan vi drar iväg på konsert med BYB! Wooho! I u för sig har jag inte lyssnat så super mycket på nyaste skivan men de gör riktigt go' musik! :) Avundsjuk? ;)

Nä, nu ska jag sätta på te och krypa ner under en filt i soffan för att läsa lite mer i Änglar och Demoner. Hör av mig igen när jag sitter på tåget på väg hem ikväll. Ciao!





Lillasyster och mormor.



Lillasyster åker förbi, full fart framåt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback