Söndag

2009-02-15 @ 15:16:30

Humör: Utmattad
Gjort: Jobbat och just nu tvättar jag lite
Planer: Åka till Filip
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Inget
Läser: Det jag skriver
Dricker: inget
Äter: Inget
Bästa: Inte mkt...
Sämsta: Att E åkt utan att jag ens fick säga hej då.
Väder: Sol
Dagens favoritsak: Vet inte..
Vill ha: Mer tid med E.
Motto: Som man bäddar får man ligga.
Dagens outfit: Myskläder

hej på er,

helgen har varit en enda lång berg-och-dal-bana. Det blev lite tjafs på fredagen. Lite tårar, fest och diskussioner på lördagen och jobb på söndagen. Nu ska jag springa ner till tvättstugan men lite bilder och mer ingångende om vad som hänt i helgen kommer senare ikväll. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback