Söndag!

2009-02-08 @ 17:04:41

Hej på er,

familjen har varit här uppe i helgen och myst med mig. Det har varit jätte trevligt och därför inte blivit så mycket bloggande. Men nu har jag kommit hem från jobbet och familjen är på väg hem i snökaoset. Här kommer lite bilder från helgen:




Här är den utbakade flätan jag gjort på lillasyster med det fina håret!



Här lagar paranteserna mat!



Och lillebror slöar i soffan som vanligt!! :P



Det blev lite god mat och dryck kvar som blir kvällens mumsbitar hemma hos Fille och de. De skulle käka pizza men i och med att jag käkat på jobbet typ heeela veckan så var jag inte så sugen.

Det skulle blivit träning i eftermiddag men i och med att jag fortfarande har träningsvärk i underarmen sen bowlingen så känns det som att den får vila en dag till innan det blir Pump. Så imorgon efter skolan blir det full fart. Annars ska jag bara plugga och gå förbi en sväng på stan och fixa lite inför lördagen :) Dock börjar det bli lite ebb i kassan och det känns inte bra eftersom det dröjer 2,5 vecka tills pengarna kommer igen.. :/ Suck. Men jag har ju shoppat en del denna månaden så jag får väl skylla mig själv, men kläderna har varit fina!! :)

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning inför "grabbkvällen". Ha en underbar sönda-kväll! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback