Söndagkväll

2009-02-22 @ 22:33:54

Usch, nu har ni inte fått någon uppdatering på super länge (förlåt!) men det har varit hur mycket som helst att göra det senaste. Igår åkte vi och handlade med grabbarna grus på B-vik och sen skjutsa E mig till jobbet så jag jobbade mellan 16-20. Efter det blev jag hämtad och vi åkte till killarna och fick super god mat. Efter det blev det spel.. Först Nintendo Wii, mario brothers olympics och sen blev det knockout wist och chicago pocker. En mycket trevlig kväll helt enkelt. Vi var hemma vid 01.30 typ. Idag sov vi till 12 och sen gick jag upp och gjorde frukost buffé med ägg, fil och müsli, mackor, kiwi och kaffe/te. Det var super mumsigt! Men så fort jag satt mig ringde jobbet och sen har jag jobbat 13-21. Efter det åkte jag hem, packade och nu sitter jag och E i bilen på väg hem till Thn. Här kommer iaf lite bilder från oss till er! :)


Jag och Libbe innan BYB, på förfest hos mig :)



E taggad på party!


Matte och Fille gayar sig i soffan, linslusar! Att de alltid ska hålla på?!




Jag och E i våra nya kläder, införskaffade i konsert-shoppen :)


Även nya trosor införskaffade med förbandets logga, har redan BYB-trosor :)



Plektrumen som jag fick från en kille i BYB:s stagecrew, sådär helt utan anledning men tack! :)



Såå.. det var alla bilderna för nu. Jag och E börjar närma oss Säffle och jag ska nog försöka nana lite i bilen snart. Resten av veckan blir plugg, slappa (inget jobb alls, jippi!) och träffa typ Sis, E och familjerna så mycket som möjligt, vilket fortfarande betyder massa tid att uppdatera, bra va? :) Så vi hörs imorgon, sov gott! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback