Söndagmorgon

2009-02-01 @ 10:50:59

Hej på er,

gårdagen var verkligen fullbokad men super kul. Jag gick upp tidigt och gick till gymmet. Där blev det 30 min spinning, 30 min core. Det var kul! Jag känner lite i sidan och rygg idag. Core är tyvärr något som jag inte tränat speciellt mycket, fast det är just mina problem områden. Jag har en svag rygg och behöver verkligen stärka upp hela bålen, men core är skit svårt. Inte bara att det är jobbigt men det är tekniskt svårt att behålla aktiviteten i magmusklerna, samtidigt som man gör en övning och ska försöka andas samtidigt. Njae, jag ska försöka. Det blir nog mer av både core och coreboll i dagarna. Ikväll funderar jag på och det ska bli lite bodybalance vid 16.30. Vi får se.. Jag har verkligen kass balans så bb är bra träning för mig. Sen har jag en del träningsvärk idag och då vill jag inte köra för hård träning. Mina triceps bland annat är helt overkbara idag.

Efter träningen vart det till att skynda sig till jobbet och jobba 4 tim. Massa stora beställningar och ännu fler happy meal. Men vad gör man inte för alla "gulliga" barn? :D 

Efter jobbet gick jag hem, bytte om och tog bussen upp till Matte. Där lagade vi mat och satt och tjöta heela kvällen. Det var jätte trevligt. Vi pratade om allt möjligt. Gemensamma vänner, familjen, ekonomi, framtidsplaner... Det var kul. Jag åkte inte därifrån förrän vid 01.10 och sen stupade jag i säng och pratade med E ett tag innan vi blev så trötta att vi nästan somnade i telefon. Då la vi på och sen har jag sovit jätte gott!

Här kommer dagens lista:

Humör: Slooow!
Gjort: Vaknat
Planer: Ta en promenad, äta lite, se på Mamma Mia
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Svt1
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att vara helt ledig idag
Sämsta: ? Vet inte.
Väder: ? Har inte tittat ut än men det ser grått ut.
Dagens favoritsak: Datorn
Vill ha: Nytt smink
Motto: Sakta men säkert
Dagens outfit: Har inte kommit så långt än.


Här kommer lite bilder:

Efter efterrätten igår (glass och varma bär, MUMS!)



Såhär god var varmrätten, pasta med baconsås, MUMS!




Här kommer bilder på de nya kläderba från Ellos-rean. Mest basic-tröjor :)













Det var nog alla :) Det var en t-shirt som såg likadan ut som den första röda tröjan fast med kortare ärmar bara :) Det var skönt att få in lite färgade basics nu när våren närmar sig :)

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Guten Morgen! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback