Suck..

2009-02-13 @ 19:02:20

Vilken dag. Jobbet gick väl som vanligt, trots att det är fredagen den 13:e. En buss kom in men vi var förderedda så det gick snabbt. Efter jobbet ringde jag E och fick en överaskning, tills imorgon. Ännu mer folk. Jag blev väl lite grinig först. Jag är som min mamma, har man en överenskommelse så håller man sig till den. Nu fick jag ringa runt lite och fixa till lite saker men det ska väl lösa sig antar jag. Jag fick klagat av mig lite och sen fick jag lösa problemet. Så som alltid.

Men jag fick ett par fina överaskningar när jag kom hem. Ett litet paket från Ellos med mina bikinitrosor, dock måste jag kolla hur jag ska göra med betalningen eftersom jag inte fått tillbaka pengarna från de förra trosorna de skickade, som var fel modell. Sen fick jag mitt besked från CSN också och lite mer pengar på kontot, underbart! Right in time! :) Mer shoppning ska det bli.. Nä, jag ska lugna mig till nästa månad iaf. Jag har ju redan bokat och betalat en ansiktsbetalning och en sminkkurs under de kommande veckorna. Och så mycket som jag shoppat denna månaden har jag inte shoppat på över ett år. I och för sig har jag typ inte shoppat alls på ett år, detta är första månaden på hur länge som helst!!

Nu ska jag bara vänta in E och sen ska vi gå och handla lite mys till ikväll. Godis ska det bli! Mums!

Vi hörs imorgon kära vänner, ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback