Tisdag

2009-02-24 @ 12:42:54

Humör: På gång uppåt igen
Gjort: Vaknat, ätit frukost, tittat på TV
Planer: Duscha. promenad i solskenet, ringa syster. Kanske hälsa på far ikväll?
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Inget
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inet
Bästa: Att träffa familjen
Sämsta: Att jag inte pluggat ordentligt ännnn!!
Väder: SOL!
Dagens favoritsak: Vet inte..
Vill ha: Motivation att plugga.
Dagens outfit: Ingen anning än..


Ännu en schleten dag som vi säger här hemma, men jag känner mig mycket piggare än igår. Nu ska jag ringa min syster och se vad som händer :) Vi hörs senare. Då kommer lite reaktioner på dokumentären jag såg igår. :)

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback