Tisdagkväll

2009-02-10 @ 20:22:43

Det var ett av mina värsta träningspass på lääänge. Det kändes som att jag byggde upp mjölksyra redan under uppvärmningen och den stannade i lårmusklerna under hela passet. Varje varv på cykeln var ett riktigt "mind-battle".

- Jag orkar inte mer.
- Jo, kom igen nu då.
- Men jag kommer aldrig klara det.
- Jo, kämpa nu då.
- Men jag pallar inte??!
- JOOOO!!

Hela passet gick tillslut, vilket jag egentligen visste att det skulle göra men shit, va tugnt det var! Fast det är de riktigt tunga passen som gör skillnad, både utseendemässigt och psykologiskt. Nu känns det hur bra som helst. Har ätit lite och ska snart hoppa in i duschen. Top Model går på tv:n men jag har inte följt det det senaste så jag hoppar över det och ska se på NAVY CIS sen istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback