Tisdagsmorgon

2009-02-10 @ 09:05:47

Humör: Mys
Gjort: Vaknat, ätit frosties
Planer: Plugg, skola och träning
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Svt1
Läser: Det jag skriver
Dricker: C-vitaminvatten
Äter: Inget
Bästa: Att jag fick massa gjort igår och att det är två dagar kvar tills E kommer hit!
Sämsta: Att jag måste fylla på busskortet igen och köpa mat, men har snart inga pengar kvar.
Väder: Fint!
Dagens favoritsak: Min Lgh
Vill ha: Mer pengar!!
Motto: Sakta man säkert.
Dagens outfit: Vet inte än.

Idag blir det lite långsammare tempo och jag ska skriva rent mina anteckningar från NaEk innan skolan. Sen blir det en kortare föreläsning och träning ikväll (CykelPuls 18.30). Kanske hinner dra lite i Filip så han kan hjälpa mig med bloggdesignen, men jag vill inte stressa idag så får se. Kanske tränar tidigt imorgon och fixar design imorgonkväll.
Nu blir det lite mer frukost och sen plugg. Återkommer vid lunch :) Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback