Tisdagsträning

2009-02-10 @ 17:42:22

Hej på er,

nu är jag hemma igen efter skola och ett välbehövt stopp hos grabbarna uppe på K. Vi pratade om helgens planer och käkade pastasallad, jätte mumsigt och super behövligt efter ännu en fruktansvärd NaEk-föreläsning. Usch, jag måste verkligen ta tag i plugget, men inte just nu. Om en halvtimma ska jag vara på gymmet. 18.30 började nämligen CykelPuls, dagens pass. Ser faktiskt fram emot det väldigt mycket. Hoppas det är en bra ledare idag, jag kan aldrig hålla koll på vem som har när. Just på cykel så tycker jag att instruktören är extra viktig. Visst, jag kan sitta där inne och trampa i 50 minuter i alla fall, men att spendera 48 av minuterna med att bara vilja gå ut gör att passet känns fem år långt. Nej, Lars är riktigt bra men han hade ju tydligen imorse, så han är det nog inte. Jaja, vi får väl se. Imorgon blir det Combat och på torsdag drar vi nog till med BootCamp. Pumpen får vänta tills på söndag :)

Nä, nu ska jag byta om och blanda shake. Vi hörs ikväll! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback