Torsdagkväll

2009-02-26 @ 21:46:17

Hej på er,

vad gör ni ikväll? Jag och E sitter just nu i soffan och tittar på Criminal Minds, riktigt läskigt men spännande!

Nyss tittade vi på "Du är vad du äter" och det visades sig vara ett av det roligaste avsnitten någonsing. Lite löjligt kanske, men kul. Det var nämligen Fredrik Birging, talarrösten till nyheterna på Rix och D Ä V D Ä, som pressades av Skipper och lyckades med 11 kg på 8 veckor. Duktigt, men lite läskigt tycker jag. Att gå ner mer än 1 kg i vecken kan vara skadligt men Dr Anders kanske hade koll under tiden? Vem vet? Medans vi tittade tryckte vi i oss en massa god saker och jag har hittat en ny favoritglass med strawberry cheesecake smak, mumma! Testa den tycker jag, lite billigare än B&J!




Efter programmet ska vi nog krypa ner i sängen och mysa lite. Blir till att försöka sova lite bättre, kyla ner lgh:n lite och försöka sova på varsin sida av sängen. Men först ska vi svänga förbi E:s föräldrar för att hämta upp ett täcke till. Det var länge sen jag sov såhär dåligt. Jag tror att sängen här hemma hos E är alldeles för mjuk men idag gör vi det bästa av situationen och testar igen. Har du några tips för att sova bättre? Skriv gärna i kommentarer längst ner.

Nu ska vi snart åka, vi hörs imorgon! :) Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback