Upp som en sol och ner som en pannkaka

2009-02-14 @ 13:07:13

Denna dagen blev inte alls som det var tänkt. Nu låter det som att dagen är slut och det är den ju såklart inte men den har gått så katastrofalt så den blir svår att rädda. Tyvärr brukar det väl vara så att dagarna man har mest förväntningar på är de dagar som ger en de största besvikelserna. Just nu sitter jag själv i mig lgh och deppar (dagens underdrift) medan min pojkvän springer runt på stan och planerar SIN kväll.. Låter väl undebart? Hur kan det gå så fel undrar du kanske? Jaa.. Om man slår ihop en förväntansfull tjej, krossade planer, brutna överkommelser och ett par lögner ovan på det så blir svaret på ekvationen en ledsen, arg och besviken tjej med en tafatt, oärlig pojkvän och "vänner" som inte förstår.
Usch, jag önskar att jag aldrig gått upp imorse.

Hur har din alla-hjärtans-dag varit? Bättre än min hoppas jag.. Eftersom jag ställt in mina planer för ikväll så verkar det som att ni får fler uppdateringar idag.. Bra va? :) Förhoppningsvis kan det bara bli bättre. Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback