USCH FÖR NaEk

2009-02-10 @ 11:48:47

Nu har jag legat i sängen i över två timmar för att skriva rent anteckningar och typ inte kommit någonstans. Okej, tv:n har varit på också så jag har väl inte varit super effektiv men det är ju bara för att det är så tråkigt. Anteckningarna består ju till hälften av diagram och förstår ni hur svårt det är att rita in dessa i Word på ett bra sätt? Det är super svårt! Alla formler som ska med är inte heller så enkla, typ (Mux/Px)/(Muy/Py)=MRS. VA??!! Vad ska man egentligen med Nationalekonomi till? Det är bara ett nödvändigt ont i programmet. Mikroek suger just nu. Dessutom måste jag börja läsa ordentligt i boken.. Suck. Vill inte. Känns som att det är dags för en veckoplan:

Tis - göra klart renskrivningen av alla anteckningar och diagram, samt maila över lite anteckningar till A och L.
Ons- Läsa ut kap 4 och kolla igenom Dinkys anteckningar på kurshemsidan.
Torsdag - Kap 20.... osv
Och sen blir det inge mer plugg denna veckan. På fredag är det jobb och i helgen kommer E!! JIPPI!
Nä, nu ska jag värma lite soppa och göra mig iordning för skolan. Bussen går ju om mindre än en timma och jag har fortfarande nattlinne på mig :S Återkommer i eftermiddag/kväll :) Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback