Badrumsskåpets favoriter och dagens Outfit :)

2009-01-14 @ 10:57:52

Dagens Outfit :)



Mina Badrums-favoriter:



Från vänster till höger:

- HTH Body-Creme: "Hjälper Torr Hud" gör mig babylen
- Lush Sympathy for the skin: Underbar doft och gör huden fantastiskt mjuk
- Joico Reconstruct Shampoo, Balsam & Leave-in protectant: Testa dessa och du vill aldrig ha något annat till ditt hår.
- The BodyShop Hydrating Body Spray Pomegranate: Luktar underbart och går snabbt in i huden
- The BodyShop Vitamin E Creme Clenser, Toner, Serum och Moisterising creme: Hjälper mitt ansikte med all den fukt det behöver
- Calvin Klein for Her: UNDERBAR PARFYM! Eau de Toilette som doftar gott hela dagen
- Scandinavian Formula Glansdropper: Ger glans och nytt liv. Hjälper dig med torra och kluvna hårtroppar
- BedHead After Party och Small Talk: Helt underbara produkter som jag aldrig kan klara mig utan. Används innan föning eller plattning av håret. Gör det mjuk, glansigt, fylligt och tar bort flygigheten. Dessa två rekommenderar jag starkt till alla som vill ta hand om sitt hår. Eftersom jag vill ha långt hår igen och försöker låta det växa ut, är det viktigt att jag tar hand om håret och det gör jag genom att använda dessa dagligen!

Kommentarer

Postat av: MrsBlue

va nice den toppen blev på dig syster!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback