Beautiful day...

2009-01-07 @ 19:29:34

Dagen har gått fort, som vanligt. Sen sist så har jag pluggat lite till, klar med realism-kapitlet, det är skönt. Dock har jag bara läst 4 nu och det tar typ en dag för mig att läsa ett kapitel och jag har egentligen 20 kap till tentan som är om en vecka :S Men jag har plockat ut de som jag tror är viktigast och sen får tentan gå som den går. Jag är mer orolig över inlämningsuppgifterna som vi ska lämna in. Vi skulle ju ha träffats idag för att BÖRJA skriva ihop det som ska in på fredag, men det passade tydligen inte vissa, trots att det var idag vi kommit överens om. Jag vet inte, jag blir så grinig när folk inte gör som man kommer överens om, ändrar om i mina planer. Men hey, det som ska in på fredag ska de andra två få göra i stort sett själva. Jag gjorde typ hela förra arbetet så jag orkar inte ta på mig mer, någon gång är det de andra som får lite ambitiösa. *ring, ring* Så, nu har jag iaf ringt de andra två och bett dem komma hit imorgonbitti så vi kan sätta igång. Då blir det ju min dator vi använder men jag får väl ge över den till någon för jag pallar inte sitta och skriva hela arbetet igen. Åhh.. Suck.

Men annars har det varit en bra dag. Jag har varit och solat för första gången på super länge och det var lika underbart som jag minns det! Jag verkligen älskar solen! Alla som känner mig vet att jag typ fryser jämt. Det brukar vara lagom varmt hemma hos mor min för hon har stora fönster så när solen ligger på närmar det sig 26-27 grader, det är lagom för jeans och långärmad! :P Nä, men att sola är underbart. Man kan riktigt känna hur endorfinerna sprider sig i kroppen!



Sen var jag ute på promenad i 40 min och Ks visade sig från sin goda sida:





Och såhär såg plugg-outfit:en ut idag :P Snygg va?



Nu är Azra på väg hit och vi ska ha lite catch-up snack, ska bli mys! Sen blir nog bara massa mer The Hills avsnitt. Har redan sett typ 6 idag! :) Produktiv dag! Hörs kanske senare ikväll eller imorgon! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback