Bilder från dagen

2009-01-07 @ 00:30:10

Datorn har krånglat hela kvällen så här kommer bara lite bilder från dagen.. Mer imorgon! :)


 
Mamma fyllde år idag och fick lagade super god mat till oss alla.


Såhär mycket packning hade jag med mig på tåget. Det var grymt jobbigt. Jag höll på att inte komma på tåget alls för jag orkade inte lyfta den stora svarta väskan upp för trappstegen.


Detta kylskåpet mötte mig i Ks, ingen trevlig syn.


400 kr senare såg det inte mycket bättre ut men..



..frysen fick lite mer iallafall.



Ser erat badrumsskåp också ut såhär? Jag funderar på hur jag någonsin kunnat dela skåp med E, det är helt otroligt. Jag har världens problem med att få plats med allt som det är nu!

Nä, nu ska jag sova. Ses imorgon. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback