Borta bra men hemma bäst

2009-01-25 @ 19:37:18

Nu sitter jag i sängen och spanar inför morgondagens lilla framförande. Jag som skulle ta det lugnt i Thn, käka sallad med mera, får flänga fram och tillbaka till Trollhättan för att hjälpa min syster med lite flytt men det gör jag så gärna. Hoppas bara inte att det är för mycket tunga saker?! Jag är inte så stark än.

E är inne i köket  och steker pannkakor. Våran absoluta favorit mat. Ska bli nam, nam bokstavligt talat. Har varit hemma hos far min nästan hela dagen. Vi myste med Vega, spelade yatzy och åt suuuuper smarrig tårta! Yummi! Dock glömde vi våra bitar smörgåstårta som vi skulle haft med oss. Synd, det hade nästan varit en bättre kvällsmat nu när jag tänker på det. Då hade ju E kunnat vara här med mig istället för i köket. ;)

Efter vi kom hem från pappa, la vi oss i sängen en stund. Tanken var att jag skulle läsa lite i "änglar och demoner" som jag lånade av pappa men så blev det inte. Vi stensomnade båda två och nu är vi sådär halvgriniga som man blir när man sover två timmar på eftermiddagen/kvällen istället för att sova på natten som kommer. Jaja, det löser väl sig.

Nu är maten klar! Han är så duktig! Imorgon blir det klippning med mera. Hör av mig då! Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback