Borta bra men hemma bäst

2009-01-20 @ 11:46:37

Åh, det är så skönt att vara hemma igen, trots att nycklarna fortfarande är på vift. Ska ringa polisen igen ikväll. Jag menar, eftersom jag bytt lås och så, så kommer man ju ingenstans med nycklarna. Varför behålla ett par nycklar som inte leder någonstans? Jag tror nog att någon lämnar in dem tillslut. Eller ah, jag hoppas det iaf.

Igår vart det kalas för K hemma hos pappa och det var mys. Super goda smörgåstårta och tårta. Rullade ut därifrån. :P Sen bar det hem till mamsen, och där sov vi båda två. Både jag och E. Jag vet, jag skulle ju inte träffa honom eftersom han var förkyld men han har blivit bättre och jag saknade honom så, så jag var bara tvungen. Han ville följa med till Kerstin, nu när han kände sig bättre, and who am I to stop him? Så efter att vi väl setts igen ville vi inte skiljas åt, så det blev en varm natt i 90-säng, men mysig var den! :)

Idag har jag och lillabror haft sovmorgon. Han har vad de kallar för coachingdag men ska inte vara där förrän klockan 15 så vi har ätit frukost, sett på TV och grejat lite med datorn. Snart ska vi gå och möta mamma på stan för att luncha med henne. Som sagt, det är sååå skönt att vara hemma.

Update kommer ikväll igen. :) Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback