Det blev inte riktigt som det var tänkt...

2009-01-17 @ 21:16:23

men det så är det ibland och det är bra. Man kan inte alltid bara följa schemat. Filip kom hit och en chokladmuffins, en halv liter fanta, en halv chips påse och en halv dip senare sitter jag här med ont i magen och pratar lite E, hjärtat mitt.
Ibland behöver man helt enkelt vara en bra kompis istället för en ambitiös student, sådant är viktigt tycker jag. Jag har inte många kompisar, men jag har få mycket fina och Filip är en av dem så resten av dagen gick till honom. :)

Imorgon blir det helt enkelt plugg för fulla muggar. På måndag kl 17 skall inlämningen vara inne men innan dess har jag min första föreläsning i nationalekonomi och ska dessutom åka tåget hem. Får helt enkelt maila in den på tåget eller nått. Kommer hem till stationen kl 15.30 och sen ska jag och E åka till pappa och K och fira hennes 50-årsdag. Blir en stooor blombukett tror jag. Har liksom varken tid eller pengar till något annat just nu.

Var just ute på en kortis promenad. Vill inte gå ute i mörkret helt ensam för länge. Det hjälpte lite mot magontet men inte helt tyvärr. Samvetet är inte heller helt med men det blir lite spinning imorgon så löser det sig, hoppas jag.



Såhär fint hade jag gjort när Filip kom...




Såhär fin var kyrkan ikväll :)

Nä.. Nu har jag inte mer att säga idag. Uppdaterar er om hur det går med skolarbetet och träningen imorgon.. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback