First day in Ks

2009-01-07 @ 12:53:00

Hej på er,

första dagen i Ks på väldigt länge känns det som. Här kommer lite statusuppdateringar:

Humör: Allt och ingenting
Gjort: Ätit frukost och pluggat lite, sett ett avsnitt av the Hills och målat naglarna
Planer: Ta en promenad, gå och sola och plugga massa mer, äta mammas mumsig lasagne! (min mamma är bäst!)
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Inget
Läser: Det jag skriver
Dricker: "Brus-C-vitamins-vatten". Försöker ta kol på min förkylning. Jag vet inte om C-vitamin hjälper men det kan ju inte bli sämre.
Äter: Inget
Bästa: Att jag kom på hur mycket jag ÄLSKAR min lgh
Sämsta: Att jag tappat lite av min plugg-motivation och att jag saknar E massa
Väder: SOOL!
Dagens favoritsak: Solariet
Vill ha: E hos mig
Motto: För E:s skull...! (egentligen för min egen men allt går lättare om man låtsas att det är för honom, då kan jag liksom tvinga mig själv att plugga en timma till)
Dagens outfit: Myskläder!

Så, så ser dagen ut än så länge. Ska ta lite bilder och visa er i eftermiddag. Nu måste jag ta och koncentrera mig på att plugga lite till. Hörs i eftermiddag! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback