Fredagkväll

2009-01-16 @ 19:16:07

Det har inte hänt så mycket sen sista inlägget. Jag blev jätte illamående direkt efter (jag har inte mått illa på JÄTTE länge, förutom när jag är bakis då) så jag gick och la mig för att se om det gav med sig men det har det fortfarande inte gjort. Jag har ätit lite yoghurt och det gick bra. Nu ska jag ta lite vatten och hoppas att tacos:en som jag planerar att äta vid åtta-tiden inte skall vara några problem. 

Så morgondagens lista blir:

- EU-arbetet
- Dammsuga
- Plocka ner julpyntet
- Sola 
- Promenad 

Nä, nu ska jag se om jag kan fixa lite mat :) (Känner mig inte alls sugen med denna magen men på något sätt känns det som att det kanske är mat som saknas, och det är därför som den gör såhär?)

Ni få se. Kommer fler inlägg och bilder imorgon. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback