Fredagkväll

2009-01-23 @ 20:03:22

Jag är helt slut. Kroppen vill helt enkelt inte vara med mer. Jag skulle kunna somna när som helst. Jag tog verkligen ut mig helt och hållet på spinningen. De sista 5 minuterna ståendes var bara vilja, ren och skär vilja.

Nu halvligger jag i sängen och pratar med E. Jag har inte ätit så bra idag. Det var dumt. Det blev lite konstigt i mat tiderna. Liten frukost och en liten lunch bara en timma efter. Sen bara ett äppla och se träning. Nu är jag så trött att jag inte orkar laga mat så jag har ätit yoghurt och müsli bara. Ingen bra dag helt enkelt. Ska snart sova i vilket fall. Jobb imorgon mellan 11-20. Ser jag inte fram emot. Inte just nu iaf. :( Men det blir nog bättre imorgon.

Förlåt för detta tråkiga inlägg men jag mår verkligen inte bra just nu. Ska försöka vara duktigare imorgon, lovar. Nu är det sängen som gäller. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback