Fredagkväll..

2009-01-30 @ 21:12:39

Nu har jag krupit upp i soffan efter en lång och stressig dag. Först var morgonen stressig, för lite tid innan träningen, och jag var lite bakis så det var ingen höjdare. Efter träningen var det också hur stressigt som helst. Jag är verkligen en tidsoptimist. Jag var på jobbet typ 3 minuter innan jag skulle stämpla in, efter att bokstavligt talat typ sprungit dit. Det var inte heller någon höjdare. Sen var det full rulle på jobbet. Som vanligt var det anting inget att göra eller hur mycket som helst. Idag stod jag mest i DT ettan och kassan. DT:n är faktiskt jätte rolig, men det är nog mest för att jag inte stått där så mycket. Sen är ettan rätt så rörig när man ska ta betalt och ta en beställning samtidigt. Det är kul när det funkar men idag gick det lite som det gick. Ett yngre par fick det här bemötandet:
- Hej och välkommen till McD, det går bra att betala. Öhhh, hahhaha. Förlåt jag försöker göra två saker samtidigt. Haha. Vad vill ni beställa? (pinsamt) Dessutom lyckades jag kalla en kille i kassan med lockigt ljust hår för tjej. Det var inte så uppskattat.. Men va f*n, klipp dig då?!

Imorgon blir det jobb, jobb, jobb igen. Mellan 12 och 16. Sen ska jag hem till Matte och laga lite mat. Det ska bli skit kul faktiskt. Det är bara jag och han som är kvar i stan över helgen och jag skulle egentligen varit med på pokerkvällen ikväll men vi tar en middag imorgon istället. :) Så något gymmande vet jag inte om det blir. Då måste jag ju gå upp jätte tidigt men med tanke på att dagens inkomst var först pizza och sen hamburgare så kanske en tur till gymmet är välbehövt. Okej då, jag är övertygad! :P Upp kl 8. Sen ska jag försöka hämta mitt paket på ICA, för fjärde gång. Ska ta bilder på alla nya fina kläder och lägga ut åt er.

Magnus är BÄST på LD, på tal om ingenting.

Nä, nu ska jag se om jag kan få tag på Fille. Vi hörs imorgon. Ciao!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback