Fredagkväll

2009-01-09 @ 20:28:06

Hej på er,

ligger i sängen och tittar på Lets Dance. Pratat med Em och mailat Fny. Saknar alla massor. Ligger och funderar över morgondagen. Har inte orkat plugga idag så det blir till att sätta fart imorgon. Funderar på om jag ska gå och sola imorgon med. Det var så himla skönt sist men det är så jävla dyrt. Det kanske är billigar att köra på SATS? De har ju också solarium. Aja, om jag är duktig och pluggar hela dagen imorgon ska jag belöna mig själv med solning på eftermiddag och en promenad vid lunch förhoppningsvis i super fint väder. Klockan kommer ringa 9.00 och jag hoppas att jag kan gå upp då och inte vara lika trött som idag. Idag var jag tvungen att gå och lägga mig mitt på dagen för jag orkade inte göra någonting, så trött var och efter det har jag inte alls kommit igång med något annat än att bara titta på The Hills och Lets Dance. (Magnus är ju jätte duktig!! Jag vill också bli lyft såå!)

Imorgon skall bli en produktiv dag och massa kort till er, det lovar jag.

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback