Fredagnattstankar om allt...

2009-01-16 @ 22:56:15

Sitter under täcket i min soffa. Illamåendet försvann efter tacosen, tackar! Känner mig lite lätt stressad inför sista inlämningsuppgiften men det löser väl sig, det gör det alltid! :) Jag ska skriva om Kenya och EU:s biståndsarbete där nere och se om man kan hitta några teoretiska grunder för arbetet. Förhoppningsvis ska den väl inte vara jätte lång så det ska kanske gå skriva klart under morgondagen och söndagen för att bara läsa igenom på måndag innan den ska in. Sen orkar jag inte tänka mer på internationell politik. Om tre veckor får vi reda på hur tentan gick och om jag får U på den går jag i taket. Är det såhär man behandlar ambitiösa studenter? Jag tyckte inte om Thomas i början, jag har lite svårt för hans tillvägagångssätt men han kan mycket så jag har fått stor respekt för honom - tills jag fick tentan. Nä, nu vill jag inte snacka mer skit.

Jag var nyss inne på Tasteline och hittade lite fler nyttiga recept. Finns också artiklar om nyttig och billig mat, till och med inköpslistor - super bra! Om du också är sugen på att släppa muffinskanten och köra lite Beach 2009 så ta dig en titt på deras hälsoartiklar vet jag! Imorgon blir det förhoppningsvis sol och en liten joggingrunda, om jag inte har alltför mycket träningsvärk. Ökade vikterna en del idag på Pumpen och såhär ser det ut just nu:

Ben: 15 kg (sammanlagt på stången)
Bröst: 10 kg
Rygg: 12 kg
Biceps: 7 kg
Triceps 2 kg/hantel
Axlar: 2 kg/hantel

Förhoppningsvis kommer jag kunna öka på axlar och armar inom en snar framtid. För alla intresserade och ointersserade så kommer jag uppdatera er om det också! :)

Imorgon blir det alltså plugg, promenad eller joggingtur, förhoppningsvis solning och lite städning. :) Ser fram emot morgondagen! Hörs igen då! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback