Fredagsmorgon - lugnet lägger sig

2009-01-16 @ 09:54:31

Nu har jag bokat biljetten fram och tillbaka till London. Det ska bli såå kul. Vissa kompliaktioner uppstod dock men de får vi lösa senare. Flyget hem (den enda jag har råd med typ) går tidigt på långfredagen och varken jag eller Fny vet hur lätt det är att ta sig till Heathrow då? Om inte annat får jag åka sista tåget dagen innan och så får jag försöka hålla mig vaken hela natten på flygplatsen eller nått? Det löser sig... hoppas jag?! Förhoppningsvis åker Fny hem med mig och då kan vi ju sitta där och spela kort eller nått! Eller dela på taxin kostnaden (att lägga över 500 spänn själv är inget jag känner sådär jätte mycket för men jag kan tänka mig att dela för att få lite sömn sista natten)? Om inte annat blir det väl sova på flyget och i bilen på vägen hem.. Hey, jag är typ 20 år, nog ska jag klara att hålla mig vaken en natt eller? :P

Första chic-tidningen har kommit nu så den skall jag tillbringa lite tid med att titta i. Jag ska köra ett Pump pass klockan 12 också :) Har fullt upp idag, fast mest roliga saker framför mig. Här kommer listan (sist för stunden):

Humör: Lite lugnare
Gjort: Inte mycket, bokat flygbiljetter
Planer: Träna, plugga, handla mat, städa lite.
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Inget
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att tentan är över
Sämsta: Att tentan inte gick så bra och att jag har en dum inlämning som ska in på måndag
Väder: Sol och moln.
Dagens favoritsak: CHIC-tidningen
Vill ha: E
Motto: Sakta men säkert
Dagens outfit: Hmm.. får fundera lite på den. Har inte kommmit så långt än.


Ciao så länge!

Kommentarer

Postat av: MrsBlue

när drar du på denna resan då? nöje eller plugg? why havent you told me? :(

kram syster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback