Hjärtesorg!

2009-01-06 @ 20:27:53

Nu sitter jag på tåget på väg "hem", eller bort, eller vad man nu vill kalla det. Jag saknar redan E. Det gör ont i hjärtat verkligen.Han är mitt allt. Jag vet inte riktigt hur det ska gå nu, när vi ska ses eller hur ofta det blir den här terminen men det löser sig. :)



Imorgon börjar det "nya" livet. Du vet, hurtighetslivet! :) Nja, vi får se hur det går. Jag ska försöka äta lite bättre, minska mitt sötsug och kanske komma i mina gamla jeans (låter som att jag är 40 år gammal) vilket innebär mindre godis (blir jobbigt) och mer träning. Pappa rekommenderar två konditionspass i veckan för allmänt välmående, så fyra pass sammanlagt per vecka låter väl bra? Måste se till att få lite rutin bara. Det är lite svårt när man flänger fram och tillbaka som jag gör men allt går om man vill. Nu dör snart datorn så jag skriver mer när jag kommit upp.

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback