I'm back..

2009-01-23 @ 21:53:14

Lite godis och skräpmat gjorde susen. Jag mår mycket bättre. Det är konstigt hur påverkade kroppen kan bli när den inte får tillräckligt med energi. För bara två timmar sen trodde jag att domedagen var nära men nu mår jag bra igen. Okej, jag är fortfarande trött men har inte ont i huvudet & mår inte illa längre. Sköönt.

Och vad blev det för mat? Äkta skräpmat. Pizza från Euroshoper, och en satans god pizza! Jag hade inte så höga förväntningar (efter Euroshopers konservravioli föll alla)  men den var riktigt god. Kan jag verkligen rekommendera för fattiga och lata studenter. Det är inte nyttigt, det är klart men ibland behöver det gå snabbt och ibland har man inte energin som ändå krävs för att laga mat. Ibland säger magen: NU annars faller du ihop! och då är det bäst att ha en räddare i nöden i frysen, t ex Euroshopers pizza.

Annars händer inte så mycket. Jag tittar på Lets Dance och slappar. Imorgon ska jag förhoppningsvis låna en klänning av Azra och gå ut med henne Louise och lite annat folk. Efter jobbet då såklart. Men först ska jag förbi stan. Upp med tuppen helt enkelt. Blir till att försöka sova efter L D för klockan måste ringa senast klockan 8.30 imorgonbitti om jag ska hinna göra mig iordning för jobbet och till stan innan kl 11. Jag måste helt enkelt "hänga på låset": Men det löser sig :)



Malaco Truly Black, världens bästa godis!



Den mumsiga pizzan!



Nu ska jag försöka sova lite tror jag. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback