Jaha...

2009-01-17 @ 14:10:03

Nu har jag väl gjort typ allt.. utom börjat med arbetet. Men hey, kolla in frågan:

"Development can be conceived only within an ideological framework" (Roberts

1984:7). Diskutera detta påstående utifrån ett teoretiskt IR-perspektiv. För

diskussionen utifrån ett valt "EU"ropeiskt biståndsprojekt.

Förstår ni att jag drar mig för att börja, och ångesten för att inte ha börjat blir bara värre och värre. Suck. Alla biljetter är iaf beställda nu, sängen renbäddad och julpyntet nerplockat, dock får gardinerna vara kvar ett tag till. Har ju inte så många att byta mellan och sommargardiner känns inte så aktuellt. Nä men det blir väl till att börja skriva. Sen promenad, diska igen och måla naglarna. :)

Läste lite på internet som bantningskriget mellan BB, Gynning och de tredje puckot. Att man orkar säger jag bara? Men som sagt, det är ju publicitet. Jag läste ju om det och skriver om det, så på ett sätt har de ju lyckats (till mitt stora förtret). Nä, nu tänker jag inte lägga mer tid på dem utan göra något vettigt.

Imorgon blir det plugg, träning och mer plugg. :) Ska köra lite spinning imorgon är tanken! JIPPI!

Hörs senare ikväll. Återkommer med bilder från promenaden och kanske den nystädade lägenheten? :) Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback