Liten lista, lånad av sis

2009-01-15 @ 10:47:05

Vad heter ni? Danielle och Erik
Hur träffades ni? Genom en vän, på en midsommarfest
Hur länge har ni varit tillsammans? Sen juni -07
Är ni förlovade? Ja
Bor ni ihop? Nej, inte längre eftersom jag pluggar på annan ort men så ofta jag kan åker jag hem till honom och han hit
Har ni barn? Nej, inte än och förhoppningsvis inte på ett par år till. Älskar barn, men jag är inte ens 20. Får låna mina (snart) 2 systerbarn :)
Har båda körkort?Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Ohja!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var han!
Vem är äldst? Det är han. Ett år nästan exakt
Vem fyller först på året? Jag :) Fast decemberbarn är vi båda två
Vem är längst? Jag, med nästan 180 centimeter
Vem sjunger bäst? Han sjunger inte alls och jag sjunger hellre än bra
Håller ni i handen på stan? Alltid
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja, inte direkt
Vad har ni gemensamt? Kompisar, attracktion
Blev du kär vid första ögonkastet? Kär och kär? Jag fick lite fjärilar i magen ;)                  
Har ni någon speciell låt? Ja.. För kärlekens skull med Ted
Har ni stora framtidsplaner? Jag antar det :)
Har ni gråtit i varandras armar? Det är klart!
Har ni varit utomlands tillsammans? Inte än men det är nog på gång
Vilket är ert bästa minne? Ingen aning, en picknick vid en sjö kanske?
Vem lagar bäst mat? Jag tror jag, han brukar diska :P
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser på tv och myser
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? EN??! MASSA!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nää, inte direkt
Blir du lätt svartsjuk? Tyvärr..
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Brukar nån av er prata i sömnen? Vi båda ibland men det är svårt att höra vad som sägs! :D

Love you babe och saknar dig massa, men nu är det inte många dagar kvar tills jag kommer hem till dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback